1 Dzień
(27 maja)

9:0010:0011:0012:0013:0014:0015:0016:0017:0018:00
Wykłady
Seminaria
Debaty
Pokazy technologii
Podsumowanie

Część seminaryjna

Uczestnicy mogą wybrać trzy seminaria tematyczne spośród 18 propozycji zgrupowanych w sześciu blokach, które odnoszą się do hasła More Digital.

I sesja seminaryjna

11:00-11:45

II sesja seminaryjna

12:00-12:45

III sesja seminaryjna

13:00-13:45

  • Blok: SOCIAL

    11:00-11:45 Hashtag w organizacji
    zobacz więcej
    • Hashtag oknem na świat? Dowiedz się czemu powinieneś ich używać.
    • Hashtag w mediach społecznościowych – kiedy i gdzie?
    • Najczęstsze błędy w użyciu hashtagów.
    • Zagraniczne kampanie z wykorzystaniem hashtagów.

     Seminarium zostanie przeprowadzone w języku angielskim.

     

    12:00-12:45 3 media społecznościowe, które zdominują polski rynek
    zobacz więcej
    • Co się dzieje na świecie. Trendy w mediach społecznościowych.
    • Pokolenie X vs pokolenie Y – czy kończy się era Facebooka?
    • Które z nowych mediów społecznościowych już niedługo zagoszczą w polskich organizacjach.
    • Snapchat, WhatsUp, Yo i inne – kto rządzi obecnie na rynku?
    13:00-13:45 Social media w działaniach edukacyjnych
    zobacz więcej
    • Dlaczego social media mogą być skuteczne w docieraniu do odbiorcy Twoich działań?
    • Jak komunikować działania edukacyjne w social media?
    • Jak tego NIE robić?
    • Najlepsze przykłady kampanii edukacyjnych w social media

     

     

  • Blok: VIDEO

    11:00-11:45 Virale w Internecie – po co i dla kogo?
    zobacz więcej
    • Dlaczego krótkie filmy są tak popularne w Internecie?
    • Trzeci sektor, a wykorzystanie video – czy NGO potrafią tworzyć virale?
    • Jaki jest przepis na sukces naszego filmu w Internecie?
    • Praktyczne wskazówki – jak stworzyć virala.
    • Najpopularniejsze przykłady polskiego i światowego Internetu.

     

     

     

    12:00-12:45 Streaming czyli jak tanio zrobić transmisję z wydarzenia
    zobacz więcej
    • Kiedy wydarzenie warto pokazać on-line, a kiedy lepiej tego nie robić?
    • Jak przygotować zaplecze techniczne?
    • Promocja wydarzenia on-line, aby ktokolwiek chciał je zobaczyć.
    • Przegląd dostępnych na rynku opcji streamingu i ewentualnych kosztów.

     

     

     

    13:00-13:45 Jak stworzyć ciekawe wideo promujące ważny temat?
    zobacz więcej
    • Wideo, czyli jeden ze sposobów na opowiedzenie historii.
    • Jak ciekawie opowiedzieć swoją historię?
    • Jak nakręcić popularny film jak najniższym kosztem?
    • Różne sposoby promocji gotowego materiału.

     

     

     

  • Blok: MOBILE

    11:00-11:45 Zarządzanie projektami z poziomu telefonu i tableta
    zobacz więcej
    • Czy zarządzanie projektami z wykorzystaniem tableta lub smartfona ma sens?
    • Jaki trzeba mieć sprzęt i czy ekran musi być duży?
    • Kilka dobrych aplikacji, z których można skorzystać
    • Jak przekonać współpracowników do pracy mobilnej?

     

     

     

    12:00-12:45 Smartfon w tworzeniu relacji z wydarzeń
    zobacz więcej
    • Jak docierać ze swoją relacją i informacją do szerszego odbiorcy?
    • Każdy może być dziennikarzem, czyli idea Kontaktu24.
    • Dawid kontra Goliat? Model współpracy organizacji z dużym medium.
    • Jak robić to dobrze? – najlepsze praktyki mobilne.
    • Internet i komórka – dobre praktyki video.

     

     

     

    13:00-13:45 Grywalizacja z wykorzystaniem urządzeń mobilnych
    zobacz więcej
    • Czym jest grywalizacja?
    • Korzyści z jej wykorzystywania w trzecim sektorze.
    • Aplikacje mobilne do grywalizacji.
    • Na kim się wzorować? Skąd czerpać inspiracje?

     

     

     

  • Blok: FUNDRAISING

    11:00-11:45 Nowe technologie w pozyskiwaniu środków
    zobacz więcej
    • Nowe trendy, moda czy nie daleka przyszłość?
    • Jaka jest przewaga zbiórek online nad offline?
    • Jak zorganizować bezpieczną zbiórkę funduszy?
    • Kilka narzędzi do fundraisingu.

     Seminarium zostanie przeprowadzone w języku angielskim.

     

     

    12:00-12:45 Zbiórka funduszy w Internecie na przykładzie WOŚP (case study)
    zobacz więcej
    • Dlaczego aukcje są dobrym sposobem pozyskiwania środków?
    • Jak zebrać pieniądze z partnerem biznesowym (Allegro)?
    • Kilka porad jak się dobrze przygotować do zbiórki.
    • Sukcesy i porażki w pozyskiwaniu środków, czyli czego możemy się nauczyć od siebie?

     

     

     

    13:00-13:45 Kilka sposobów jak budować świadomość odbiorców akcji fundraisingowych
    zobacz więcej
    • O co chodzi w crowdfundingu?
    • Jak przekonać nieprzekonanych do wsparcia finansowego projektu?
    • Rola mediów społecznościowych w budowaniu dobrego klimatu wokół danego projektu
    • Kilka wskazówek jak dziękować donatorom
    • Skąd czerpać inspirację  – przykłady zagraniczne

     Seminarium zostanie przeprowadzone w języku angielskim.

     

     

  • Blok: HARDWARE

    11:00-11:45 Xbox Kinect w organizacji – co możesz z nim zrobić (case study)?
    zobacz więcej
    • Xbox tylko do rozrywki czy technologia wpisująca się w misję organizacji?
    • Kilka pomysłów na wykorzystanie konsoli w działaniach trzeciego sektora
    • Czy do obsługi potrzebny jest informatyk?
    • Współpraca z dostawcą technologii, czyli jak zacząć wspólny projekt?
    • Jak opowiedzieć o wspólnych działaniach z wykorzystaniem Xboxa mediom?

     

     

     

    12:00-12:45 Pierwsze kroki z drukarkami 3D
    zobacz więcej
    • Czym jest drukarka 3D?
    • Jak wykorzystać jej potencjał?
    • Od projektu do gotowego wydruku.
    • Dobre i złe doświadczenia z wykorzystaniem drukarek 3D.
    • Od technologii do budowania społeczności – e-NABLE.

     Seminarium zostanie przeprowadzone w języku angielskim.

    13:00-13:45 Drony, kamery, wearables – moda czy rzeczywistość?
    zobacz więcej
    • Trendy rozwoju technologii na świecie a polskie realia.
    • Czym są technologie “wearables”?
    • Drony, kamery – do czego mogą nam się przydać w organizacji?
    • W jakie technologie nie warto inwestować w trzecim sektorze?

     

     

     

  • Blok: CLOUD

    11:00-11:45 Bezpieczeństwo relacji w sieci (case study)
    zobacz więcej
    • Jakie są największe zagrożenia w sieci?
    • Jakich informacji wrażliwych organizacja pozarządowa nie powinna umieszczać w internecie?
    • Przed czym przestrzegać naszych beneficjentów?
    • Przykłady najlepszych kampanii świadomościowych w internecie
    • Dobre i złe przykłady zachowania bezpieczeństwa w sieci

     

     

    12:00-12:45 Big Data a selekcja treści w organizacji
    zobacz więcej
    • Czym jest Big Data i czy mnie to dotyczy?
    • Wykorzystanie Bid Data w działaniach trzeciego sektora.
    • Jak dokonywać selekcji treści aby szybko znaleźć to, czego szukamy?
    • Jak sobie poradzić z rosnącą ilością danych i jak nimi zarządzać?
    • Analiza danych jako sposób na uruchomienie nowych projektów lub usług organizacji.

     

     

     

    13:00-13:45 Przejdźmy do rzeczy. Internetu rzeczy.
    zobacz więcej
    • Internet rzeczy czyli o czym wszyscy dookoła mówią?
    • Internet Rzeczy vs Internet Wszechrzeczy
    • IoT + Big Data – jakie stoją przed nami wyzwania?
    • “Inteligentna organizacja” – czy to jest możliwe?
    • A jeśli tak, jakie mogą być koszty?

     

     

     

  • 14:00 Przerwa obiadowa i zwiedzanie strefy targowej
    zobacz więcej

Debaty i pokazy technologii

W tej części zapraszamy do wyboru pomiędzy debatami a pokazami technologii, które będą odbywać się równolegle.

Debata

Zapraszamy na debatę Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Liczba miejsc oganiczona (ok. 100).

  • 15:00 Debaty
    zobacz więcej

    Dwie równoległe debaty będą miały formułę „nie-konferencji” (unconference). Szczegółowe tematy i moderatorów wybierać będą uczestnicy ze swojego grona. W trakcie debaty uczestnicy będą dzielić się swoimi doświadczeniami i opiniami.

Pokazy nowych technologii

Zakończenie pierwszego dnia

Afterparty

  • 20:00 Afterparty
    zobacz więcej

Nasi partnerzy

Dziękujemy wszystkim firmom i instytucjom, które wspierają organizację kolejnej edycji Sektora 3.0.

Chciałbyś do nas dołączyć?  Napisz do nas

Organizatorzy

Patron

  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
  • Max_logo_MIR_blackPL_pionowe

Partner główny

  • Intel

Partnerzy technologiczni

  • Orange
  • microsoft logo

Współpraca

  • cos
  • Centrum Nauki Kopernik

Patronat medialny

  • Gazeta Wyborcza_Logo
  • natemat_png_logo
  • Ngo.pl_png
  • Ngo.pl_png
  • web-gov-pl
  • GoMobi
  • FBR-wizytowki-032009.indd
  • Marketer_logo
  • mediafun
  • g3236
  • 13. brand24-logo-1400x582
  •  Pixel_png_logo
  • Sotrender_png_logo
  • 10.-perspektywy-logo-[Przekonwertowany]